language Switcher

Quick Contact

 815 0 277 912 98+  -  81 200 220 21 98+  

UCCX

   سرویس UCCX در مرکز تماس سیسکو

 

 

 

UCCX.Developer.Architecture

 

سرویس UCCX یا Cisco Unified Contact Center Express یک مرکز تماس یکپارچه اکسپرس سیسکو است که نیاز های ارتباطی یک شرکت, مجموعه و ... تامین میکند و این سرویس با دادن امکانات مانند:دسترسی بسیار اسان و کنترل مرکز تماس پیشرفته ارتباطات با کاربران یا خریدارن و ... باعث میشود به یکی از بهترین سرویس ها برای کاربران باشداین سرویس یک مرکز ارتباط درون بسته است ک با دادن 400 کارشناس راه حلی مناسب برای استفاده در شرکت ها یا مجموعه های خدماتی یا تجاری و.... می باشد .سرویس UCCX با طبقه بندی کردن تماس های ورودی و جمع آوری اطلاعات از تماس ها یا حتی مشخص کردن ارسال تماس به کارشناسان مشخص و قابلیت پشتیبانی و ادغام با IP phone های Cisco و تلفن های تحته شبکه است

 

قابلیت های استفاده از سرویس UCCX Cisco

 

ACD

سرویس UCCX دارای قابلیت ACD: Automatic Call Distributor)) است. سیستم ACD توزیع کننده خودکار تماس ها بر مبنای IP است که با داشتن قابلیت پشتیبانی تا 400 کارشناس و تولید کردن صف های انتظار برای خریدارن یا کاربران باعث میشود مدیریت تماس های ورودی به درستی انجام شود و کنترل تماس ها با سرویس UCCX آسان میشود

 

 

Management

سرویس UCCX با داشتن مدیریت کامل و متمرکز بر مرکز تماس بر طبق کارشناس و پشتیبانی کامل و داشتن برنامه ایی اختصاصی UCCX این سرویس را به کاملترین سرویس برای مجموعه های خدماتی , هتل ها , شرکت ها و.... تبدیل کرده است

 

UCCX 83

 

CTI

سرویس UCCX با داشتن ویژگی CTI به کاربران قابلیت های مختلفی را ارائه میدهد مانند:حفظ تعداد تماس ها وارائه وضع و کارکرد کارشناسان, یکپارچه سازی تلفن ها و کامپیوتر ها و .... است , قابلیت CTI به کاربران این امکان را میدهد که به اپلیکیشن های کاربران تمام به سرور وصل شوند و در هر تغییراتی در نرم افزار یا Update که کارشناسان میدهد اپلیکشن کاربران نیز ارتقا پیدا کند و از تغییرات نرم افزار یا نوع کاربری بهرمند شوند و کاربران میتوانند از طریق CTI UCCX به موتور CCX متصل شوند و ارتباط برقرار کنند ویژگی های دیگر این قابلیت:

1-مدیریت وضعیت

2-قابلیت ایجاد پاسخگویی , اتمام تماس

3-ایجاد و تعیین ورودی تماس به کارشناسان

4-دریافت عملکرد تماس ها و کنترل مرکز تماس

uccc

 

Java

 

یکی از قابلیت های مهم سرویس UCCX داشتن امکان(Java), Editor UCCX برای کاربران یک محیط گرافیکی و افلاین در نظر میگیرد که تماس ها به صورت صوتی یا به صورت HTTP در سرور UCCX انجام می شود , و کارشناسان میتوانند برای تغییر نوع پیکربندی از نوع برنامه نویسی اسکریپ به نوع فعلی تغییر دهند یا می توانند برای پیکربندی از Java استفاده کنند

 

api

API

 

قابلیت دیگر سرویس UCCX داشتن امکان پیکر بندی برای Setup Rest API که کاربران میتوانند با استفاده از این قابلیت در روز های اولیه سرویس خود را پیکربندی کنند , از API می توان برای اجرای ستاپ ها در سیستم عامل ها و امکان پیکربندی سرویس بعد از نصب استفاده کرد

 

SDK

سرویس UCCXبا قابلیت SDK)) این امکان را به کاربران میدهد که میتوانند با برنامه های تحت وب یا ساخته شده با API تمام نیاز های یک کاربر را تامین کند مانند:پیکربندی نرم افزار, تماس صوتی , تصویری انتقال تماس های ورودی , و......

 

cisco finesse mobile softphone2

 

Finesse

 

قابلیت دگیر سرویس UCCX , Finesse است, کاربران با استفاده از این قابلیت میتوانند مدیریت مرکز تماس , وضعیت تماس , وضعیت کارشناسان و ... را در اختیار داشته باشند و ویژگی های دیگر مانند کنترل ورود کارشناسان و تغییر حالت و برقراری تماس است

 

 

SocialMiner

سرویس UCCX با دادن قابلیت SocialMiner یا سوشال ماینر سیسکو به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند با کارشناسان به صورت چت یا ایمیل ارتباط برقرار کنند , این سیستم نسبت به کاربری که شروع به چت یا ارسال ایمیل کرده است را در سیستم عامل کارشناس کنترل میکند

 

 

 

Home Agent

سرویس UCCX با دادن قابلیت Home Agent این امکان را به کاربران میدهد که میتوانند از بدون دسترسی به سرور یا از راه دور و با استفاده از PSTN برای انتقال یا قطع تماس , یا برگزار کردن کنفرانس به صورت تصویری یا صوتی و کارشناسانی که به صورت غیر حضوری یا دور کاری کار میکنند میتوانند با استفاده از CUCM به همراه Cisco Jabber برای تنظیمات یا قابلیت هایی مانند : تماس های صوتی یا تصویری , فابلیت ایجاد کنفرانس صوتی یا تصویری و ..... استفاده نمایند

 

 

IVR

10- قابلیت دیگر UCCX داشتن IVR یا تلفن گویا است که با داشتن کاربری بسیار ساده و داشتن ویژگی هایی مانند:Call Treatment , IVR Queue Point یا مدیریت تماس های سفارشی , دارا بودن منو های صوتی برای انتقال تماس های ورودی به کارشناسان , تعریف اعداد برای راهنمایی مشتری به خواسته مورد نیاز ,قابلیت ظبط تماس های سفارشی از طریقDual-Tone Multifrequency  و....

 

 

Self-Service

11-قابلیت دیگر سرویس UCCX داشتن Self-Service است که کاربران با داشتن این قابلیت بر روی سرویس خود میتوانند از ویژگی های این سرویس مانند :تشخیص صدا به صورت اتوماتیک , تبدیل نوشتار به گفتار , Voice XML بهره ببرند

 

 

Instant Messaging                

سرویس UCCX با داشتن Instant Messaging میتوانند بین کارشناسان و اپراتور های پیام فوری داشته باشند و خارج از تماس پشتیبانی کنند و این قابلیت بر اساس پلتفرم Cisco Jabber قابل استفاده میباشد