language Switcher

Quick Contact

 815 0 277 912 98+  -  81 200 220 21 98+  

سیپ ترانک و ارتباط بین شعب پاناسونیک

ادغام شبکه های نسل قدیمی با شبکه های نسل جدید IP با کمترین هزینه

بیش از 90% مراکز تماس سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری و اداری را در ایران دستگاه های پاناسونیک شامل مدل های: TES824, TED824, TDA100, TDA200, TDA600, NCP500, NCP1000, TDA100D تشکیل داده است، که این مراکز تماس از پروتکل SIP و IP پشتیبانی نمیکنند، اما میتوان بدون تعویض سیستم از امکانات VoIP  ویپ بر روی همین سیستم ها با همان پایداری وکیفیت، به مانند سری های جدید پاناسونیک NS500, NS1000, NS700, NS300  که قابلیت هایی آنان محدود و لایسنسی و  و بسیار گران می باشد، نیز بهره مند بود در واقع امکاناتی مانند SIP, IP, H323 و دیگر پروتکل های تحت شبکه را به این مراکز تلفن های قدیمی اضافه کرد. بدون هیچ گونه تغییر در ساختار اصلی مرکز تماس، و بدون هزینه های بسیار زیاد تعویض سیستم. (بدون تعویض سیستم، از قابلیت ها بهرمند میشوید)

 

دستگاه سانترال پاناسونیک

 

اما چگونه؟

با استفاده از روتر سیسکو (Cisco Router) و استفاده از قابلیت CME - Call Manager Express شما میتوانید امکانات SIP و H323 را به مرکز تماس خود اضافه کنید! با توجه به اضافه شدن امکانات SIP یا H323  به سیستم مرکز تماس شما، دستگاه شما قابلیت پشتیبانی پروتکل های H323 یا SIP و MGCP را دارد، همچنین با استفاده از این پروتکل ها، سیستم شما قابلیت اتصال به لینک های مخابراتی، از قبیل SIP-Trunk سیپ ترانک، SIP-Phone سیپ فون، H323، و E1 و T1 را به کمک روتر سیسکو داراست و سیستم شما نیازی به هیچ گونه تغییری نداشته، بلکه شما با سیستم قدیمی خود قابلیت بهره مندی از امکانات VoIP را دارا میباشید، همچنین سیستم مورد نظر با انجام تنظیمات میتواند با دستگاه های سانترال دیگر که دارای کارت 0490 (H323) یا 0110 یا 0111 یا 5110 یا 5111 که کارت های DSP پاناسونیک Panasonic میباشند از طریق پروتکل های ویپ تحت بستر آی پی IP، ویپ VoIP شده و دارای ارتباط داخلی رایگان باشد، و قابلیت ارتباطات VoIP ویپ به مرکز تماس های دیگر مانند آلکاتل Alcatel, آوایا Avaya, مایتل MiTel, ان ای سی NEC, الستیکس Elastix, ایزابل Isabelle, و غیره در شعب دیگر شما را دارد. از مجموعه امکانات افزوده شده به سیستم شما با این تغییر:

مودم SIP-Trunk و Cisco

سیسکو - Cisco

1- ارتباط بین شعب

شما میتوانید مرکز تماس خود را به دیگر شعبات خود متصل سازید، مهم نیست که دیگر دفاتر شما کجا قرار دارند و چه مرکز تماسی (سانترال) دارد، در کدام شهر یا کدام کشور، شما میتوانید با آنها بر روی بستر SIP به صورت رایگان صحبت کنید! اگر مرکز تماس دیگر دفاتر شما Panasonic باشند نیز این امر ممکن است، مرکز تماس های FreePBX، Elastix و ... نیز پشتیبانی میشوند.

 

 

2- ارتباط با مخابرات

با امکان برقراری ارتباط با مخابرات شما میتوانید خط 4 رقمی و یا 5 رقمی را به سیستم خود متصل کرده تا مشتریان شما با خط 4 رقمی یا 5 رقمی شما با شما تماس بگیرند. این سرویس شامل قابلیت اتصال به مودم SIP-Trunk و همچنین افزودن سرویس SIP-Phone و بهره مندی از خطوط سیپ فون در مرکز تماس خود نیز میباشد

سیپ فون SIP-Phone چیست؟

سرویس جدید ارائه شده توسط مخابرات، و برخی ISP ها، و سرویس دهندگان اینترنت مانند شاتل، ضحی کیش، و غیره که بر روی خطوط ADSL و VDSL و FTTH و GPON ارائه میگردد. در واقع مخابرات، همان خطوط قدیمی 8 رقمی را با استفاده از پروتکل SIP با کیفیتی بسیار بالا، و بدون محدودیت در ارائه تعداد خطوط تحویلی، به مشترکین تحویل می دهد، نکته مهم در بهره وری از این خطوط پشتیبانی مرکز تماس ( سانترال) از این خطوط تحویلی که بر بستر IP  کار می کنند می باشد.
SIP PHONE یا VOIP PHONE یا SOFTPHONE تلفن هایی هستند که از تکنولوژی VOIP برای برقراری تماس بر بستر شبکه IP بجای شبکه های سنتی PSTN استفاده می کنند. 

3- ضبط و گزارش گیری مکالمات

شما میتوانید مکالمات ضبط شده را گوش دهید و از آنها گزارشی کامل بگیرید، مانند ساعت، تاریخ، شماره تماس مقصد، شماره تماس مبدا، رکورد یا صدای ضبط شده مکالمات و...

 

4- اتصال تلفن SIP و استفاده از SoftPhone نرم افزاری

با داشتن قابلیت SIP، شما میتوانید از برنامه های سافت فون موجود استفاده کنید، برنامه های سافت فون به شما این امکان را میدهند که به جای استفاده از یک تلفن فیزیکی، از کامپیوتر یا لپ تاپ یا گوشی موبایل به همراه یک هدست یا هندزفری (برای کامپیوتر) استفاده کنید. با استفاده از SoftPhone، وارد کردن اطلاعات در CRM در هنگام مکالمه بسیار آسان تر شده و کاربر میتواند به راحتی کار دیگری را نیز انجام دهد. همچنین قابلیت اتصال تلفن سخت افزاری SIP یا VoIP که به نام IP-Phone نیز شناخته شده است، ممکن خواهد شد.

Zoiper یکی از برنامه های شناخته شده ی SoftPhone میباشد. که بر روی گوشی همراه شما و یا تبلت و یا کامپیوتر شخصی شما قابلیت نصب دارد و شما می توانید از قابلیت ویپ VoIP بر روی آنها با استفاده ازن نرم افزار، و بدون نیاز به تجهیزات جانبی بهره مند گردید و به تماس های خود در هر نقطه که هستید پاسخ دهید.
به مانند آن که پشت میز خود در دفتر نشسته اید.

 

5- ارتباط با مراکز تماس تحت SIP

شما نیز میتوانید مرکز تماس قدیمی و یا جدید پاناسونیک خود را از قبیل TDA/TDE و یا NS خود را به مرکز تماس های تحت سیپ مانند استریسک، Elastxi الستیکس و غیره متصل سازید، مهم نیست که این مراکز تماس در کجا واقع شده اند، ما برای شما ارتباط امنی (Tunnel) ایجاد میکنیم که مراکز تماستان با امنیت بسیار بالا به یکدیگر متصل شوند تا تماس های بین این مراکز ممکن شود و شما با فشردن اعداد داخلی مورد نظر برای مثال 100،101، 200 و غیره به مانند همکاری که در اتاق یا ساختمان شما کار میکند با دیگر همکاران خود در شعب دیگر نیز در تماس باشد. بدون نیاز به پیش شماره ایی و یا پرداخت هزینه ی مخابراتی، تمامی این تماس ها با کیفیت بسیار بالا بر روی لینک ارتباطی IP  که می تواند اینترنت و یا اینترانت و غیره باشد انتقال داده می شود. حتی بدون نیاز به تعویض گوشی و تلفن رو میز شما،
 با همان گوشی آنالوگ و دیجیتال قدیمی ک رویه میز خود دارید از ویپ بهره مند گردید.

 

مجموعه آکراتل مفتخر می باشد که در ارائه راه کار های مختلف ارتباطی جهت تسهیل در ارتباطات و ارائه و پیاده سازی مقرون به صرفه ترین و کارا ترین راه کارها پیشتاز بوده و آماده مشاوره و طراحی و بررسی نیازمندی مشتریان خود می باشد.

 

6- قابلیت استفاده از بستر MPLS

با وجود سیسکو و تبدیل ارتباط شما به SIP یا H323 شما میتوانید تمامی تماس های بین شعب خود را از بستر MPLS عبور داده و از تمامی سرویس های دفتر اصلی مانند VoIP با بالاترین کیفیت بهره گیرید.

 

7- قابلیت استفاده از فناوری VoWLAN

با استفاده از فناوری VoWLAN شما میتوانید از تلفن VoIP های بیسیم تحت Wi-Fi استفاده نمایید. شما نه تنها میتوانید از تلفن های بی سیم تحت VoIP خود استفاده کنید، بلکه با این فناوری میتوانید تلفن های هوشمند اندرویدی، iOS، لپ تاپ و کامپیوتر و همچنین تلفن های تحت Wi-Fi را نیز متصل سازید!