language Switcher

Quick Contact

 815 0 277 912 98+  -  81 200 220 21 98+  

آموزش کار با 7911 و 7912

نمای کلی:

شکل 1: نمای کلی دستگاه

 

در سمت چپ کلید ولوم قرار دارد که به کمک آن میتوانید در حالت عادی صدای زنگ گوشی را کم و زیاد کنید و پس از رسیدن به صدای مطلوب خود کلید Save که بر روی نمایشگر قرار میگیرد را انتخاب کنید تا صدای زنگ گوشی شما به مقدار ولوم دلخواهتان تغییر یابد

شکل 2: تلفن در حالت عادی

 

در بغل کلید جهت آبی رنگ یک کلید در سمت راست و دیگری در سمت چپ قرار دارد. کلید واقع شده در سمت چپ برای Hold کردن تماس در هنگام انجام تماس استفاده میشود، پس از فشردن دکمه، رنگ قرمزی پشت آن نمایان میشود که به این معنیست که تماس شما Hold شده است.

شکل شماره 3: Hold بودن تماس

 

انتقال تماس یا Transfer:

هنگامی که در حال مکالمه میباشید میتوایند تماس را به شماره دیگر و یا در صورت موجود بودن به شماره ی دیگری منتقل سازید. ابتدا کلید Transfer را فشار دهید

 

شکل شماره 4: کلید Transfer بر روی تلفن 7911 یا 7912

 

میتوانید پس از آنکه شماره مقصد جواب داد با او صحبت کرده و تماس کاربر را Transfer نمایید. همچنین میتوانید بدون اینکه طرف مقابل پاسخ دهد تماس را ترنسفر کنید. به یاد داشته باشید که جهت انتقال تماس باید مجددا کلید Transfer را فشار دهید تا تماس شما انتقال یابد.

 

دایورت کردن یا Call Frowarding:

جهت دایورت کردن یا فرووارد کردن تمامی تماس ها ابتدا هنگامی که تلفن در حالت عادی قرار دارد گرینه More را انتخاب و سپس گزینه ی CfwdAll را انتخاب کنید.

شکل شماره 5: کلید More

شکل شماره 6: کلید دایورت تماس

سپس شماره ای که قصد دایورت کردن تماس ها به آن را دارید وارد کرده و آنرا تایید نمایید. همچنین برای لغو دایورت کلید CFwdAll را فشار دهید.

 

برسی تماس ها:

جهت برسی تماس های صورت گرفته، دریافتی و از دست رفته، ابتدا کلید اپلیکیشن را فشار دهید:

 

شکل شماره 7: کلید اپلیکیشن

 

سپس گزینه ی Directories را انتخاب کنید

 

شکل شماره 8: دایرکتوری ها

 

جهت نمایش تماس های دریافتی گزینه ی Received Calls، تماس های از دست رفته Missed Calls و تماس های صورت گرفته Places Calls را انتخاب کنید.

 

شکل شماره 9: لیست تماس ها

 

میتوانید بر روی شماره رفته و گزینه ی Dial را انتخاب کنید تا با آن شماره تماس حاصل فرمایید. همچنین با استفاده از گزینه ی EditDial میتوایند شماره را ویرایش و با شماره ویرایش شده تماس بگیرید.